شرکت خودرو سازی آئودی در حال استفاده از تکنولوژی چاپ سه بعدی در تولید محصولات خود است

شرکت ماشین سازی آلمانی آئودی در حال گسترش استفاده از پرینترهای سه بعدی درخط تولید محصولات خود است. ابزار های کمکی طراحی شده به صورت سفارشی و چاپ  این ابزار در محل، به کارمندان در خط تولید کمک میکند.

یک بخش جداگانه  مسئول استفاده و به کارگیری این تولیدات در سایت مستقر در شهر Neckarsulm  است.

 یک تیم در مرکز استارت آپ و تحلیل این شرکت در حال حاضر بصورت مداوم جهت انجام پرینت های سه بعدی تشکیل شده است. این تیم ایده های برای بهینه سازی ابزارها ی موجود یا ساخت ابزار های جدید برای همکاران خود در خط تولید خلق میکنند. این تیم تحت مدیریت Waldemar Hirsch فعالیت میکنند و ایده های خود را توس پرینتر های سه بعدی میسازند.

در طول یک دوره کارگاهی در دسامبر سال گذشته، تیم متخصص شرکت نحوه استفاده از این تکنولوژی سریع و آسان را برای تولید انبوه در کارخانه آزمایش کردند. این تیم چندصد برنامه را شناسایی کرد که در آن ابزارهای کمکی ارائه شده، پتانسیل صرفه جویی قابل توجهی را ارائه می دهند.

هلمات استنتر مدیر کارخانه میگوید “با تاسیس یک مرکز تخصصی پرینت سه بعدی، ما در حال حرفه ای تر کردن این پروژه موفق هستیم. تعداد بیشتری از کارمندان میتوانند از مزایای این تیم تخصصی برای ساخت ابزارهای کمکی بهره بگیرند”.

اما آئودی همچنین با استفاده از این پروژه به طور فعال، تغییرات فرهنگی را هدایت می کند. کارگران  خط تولید بصورت مستقیم در پروسه تولید لوازم دخیل هستند. تمرکز شرکت بر کارگران و نیاز های آن ها است. آقای استنتر میگوید زمانی که یک محصول نمونه طراحی میکنیم برای ما نیازهای همکارانمان بسیار مهم است. هدف ما این است که پرینت های سه بعدی را در اسرع وقت به دست همکارانمان برسانیم تا در کار و فعالیت روزانه آن ها را حمایت کنیم.

این فرایند یک ساختار دیگر در تحول دیجیتالی شرکت است. برای آئودی این یک قدم بسیار مهم برای تبدیل شدن به کارخانه مدرن و هوشمند است. استفاده از تکنولوژی انعطاف پذیری و کارایی را افزایش می دهد علاوه بر این که می توان محصولات را مطابق با پیشنهاد کارکنان تولید کرد.

Bootstrap 4 footer - W3Hubs.com